استیون هاوکینگ به جشن تولدش نرسید / فیلم
 
سرگرمی
وبلاگی برای همه
 
 
دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, :: 18:55 ::  نويسنده : حسین آمیان

 به گزارش شهید جاویدان (9 ژانویه/ 19 دی)، پروفسور سر لزک بوریسیوچ، معاون دانشگاه کمبریج، گفت که آقای هاوکینگ روز جمعه گذشته از بیمارستان مرخص شده است و حالش (برای شرکت در این مراسم) مساعد نبود.
او اضافه کرد که آقای هاوکینگ این مراسم را با وب‌کم دنبال می‌کند. ضمن آن که سخنرانی او هم به صورت ضبط شده، در مراسم پخش شد. اعلام این موضوع، واکنش گرم حاضران در جلسه را به دنبال داشت و همگی شروع به دست زدن کردند.
هاوکینگ از 21 سالگی به یک بیماری موتور نورون‌های حرکتی مبتلا است. این بیماری باعث تخریب پیشرونده و غیرقابل ترمیم دستگاه عصبی مرکزی افراد می‌شود.
استیون هاوکینگ همچنین نتوانسته است در کنفرانس سه‌روزه‌ای که به افتخارش برگزار شده بود، شرکت کند. سالنی که این کنفرانس در آن برگزار می‌شد، مملو از دانشمندان برجسته و شخصیت‌های معروف بود.
در ابتدای مراسم بزرگداشت سالگرد تولد آقای هاوکینگ، این امیدواری وجود داشت که حال عمومی پروفسور هاوکینگ به حدی خوب شود که بتواند در نشست روز یکشنبه شرکت کند. ولی معاون دانشگاه کمبریج در ابتدای این مراسم گفت که پروفسور هاوکینگ نمی‌تواند در مراسم حاضر شود.
بر اساس گزارش بی بی سی ، استیون هاوکینگ بیشتر عمر خود را روی ویلچر گذرانده است و تنها از طریق کامپیوتر توانسته است با دیگران ارتباط برقرار کند. با این حال، ایده او در ارائه نظریه‌هایی در زمینه منشاء کهکشانها، او را به یکی از معروف‌ترین دانشمندان زنده دنیا تبدیل کرده است. برای دانلود فیلم کلیک کن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس sprit.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 71789
تعداد مطالب : 96
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1